do kasy suma: 0,00 zł
Wersje językowe
Zwroty i reklamacje

Reklamacje

W przypadku niezgodności Towaru z umową sprzedaży, prosimy o możliwie najpilniejsze, najlepiej nie później niż w ciągu 48h od otrzymania zamówienia skontaktowanie się z nami poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: hop@handsofplants.pl
Reklamację można złożyć wyłącznie na wskazany powyżej adres mailowy wraz z odpowiednią dokumentacją bądź pisemnie na adres korespondencyjny wraz z reklamowanymi produktami.
Reklamacje zgłaszane drogą telefoniczną bądź poprzez komunikatory w social media nie będą rozpatrywane.

W mailu reklamacyjnym prosimy o szczegółowe przedstawienie problemu oraz podanie niezbędnych informacji. Zachęcamy do wypełnienia gotowego formularza reklamacyjnego.Jeśli jednak wolisz opisać problem w treści maila, to koniecznie podaj nam następujące informacje:

  • dane kontaktowe składającego reklamację
  • numeru zamówienia;
  • pełna nazwa produktu, którego dotyczy reklamacja;
  • data odebrania/ otrzymania zamówienia
  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności z umową
  • potwierdzenie istnienia wady w chwili wydania rzeczy (dokumentacja fotograficzna, dokumenty lub produkt)
  • oczekiwana forma rozpatrzenia reklamacji.

Tylko po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, będziemy mogli przystąpić do rozpatrywania Twojej reklamacji. Możemy zwrócić się do Ciebie z prośbą o podanie dodatkowych informacji, dodatkowych dowodów, jeśli ułatwi lub przyśpieszy to rozpatrzenie reklamacji.
Odpowiedź na zgłoszenie otrzymasz od nas w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania maila/ przesyłki reklamacyjnej.

W przypadku uwzględnienia reklamacji, sklep zaproponuje jedną z poniższych form rekompensaty:

  • wymiana produktu na nowy
  • obniżenia ceny na zakupiony towar;
  • rabat kwotowy na kolejne zakupy w formie voucher do sklepu;
  • w przypadku stwierdzenia istotnej wady - zwrot towaru.

Reklamacja nie obejmuje roślin, które zostały przez Klienta przesadzone, i/lub rozsadzone, pocięte i etc.

 

Zwroty

Pamiętaj, że na decyzję o zwrocie zamówionych produktów masz 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy poinformuj nas o swojej decyzji. W tym celu prosimy o wysyłanie  oświadczenia o zwrocie produktu na adres mailowy: hop@handsofplants.pl

Przygotowując paczkę do zwrotu zadbaj proszę o odpowiednie i starannego zabezpieczenia zwracanego produktu, aby dotarł do nas w niepogorszonym stanie. Jeśli planujesz zwracać rośliny, sugerujemy aby nadać paczkę nie później niż w czwartek, aby rośliny nie spędziły weekendu na sortowni kurierskiej, bo może się to niekorzystnie odbić na ich kondycji. Nie najlepszym wyborem będzie również wysyłka paczki Poczta Polską, bowiem takie paczki często docierają z dużym opóźnieniem co nie jest korzystne dla stanu roślin.

Po otrzymaniu zwrotu i potwierdzeniu dobrego stanu w jakim dotarł do nas produkt, dokonamy zwrotu środków do 14 dni od otrzymania paczki. W przypadku otrzymania produktu, w stanie pogorszonym, zwrot środków może zostać pomniejszony o kwotę w wysokości powstałych szkód.

Paczki zwrotne prosimy kierować na adres:
Hands Of Plants Sp. z o.o.
ul. Czechowicka 11a
04-218 Warszawa

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl