
















Reklamacje
W przypadku niezgodności Towaru z umową Klient zobowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 48h od otrzymania zamówienia skontaktować się ze Sklepem poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail: hop@handsofplants.pl
W mailu reklamacyjnym prosimy o szczegółowe przedstawienie problemu oraz podanie niezbędnych informacji:
- podanie swoich danych;
- numeru zamówienia, data transakcji oraz nazwę towaru, którego dotyczy reklamacja;
- przesłanie dokumentacji fotograficznej roślin, których dotyczy reklamacja;
- opis problemu, uwag dot. zamówienia;
- wskazanie swoich roszczeń z tytułu reklamacji.
Po otrzymaniu kompletnego zgłoszenia reklamacyjnego, Sklep rozpatrzy zgłoszenie w ciągu maksymalnie 14 dni roboczych od otrzymania maila.
W przypadku uwzględnienia reklamacji, sklep zaproponuje jedną z poniższych form rekompensaty:
- obniżenia ceny na zakupiony towar;
- rabat kwotowy na kolejne zakupy w formie voucher do sklepu;
- w przypadku stwierdzenia istotnej wady - zwrot towaru.
Reklamacja nie obejmuje roślin, które zostały przez Klienta przesadzone, i/lub rozsadzone.
Zwroty
Zgodnie z prawem, Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej w Sklepie Internetowym w terminie 14 dni bez podania przyczyny.
W tym celu prosimy o wysyłanie stosownego oświadczenie na adres mailowy: hop@handsofplants.pl.
W treści maila należy podać swoje dane, numer zamówienia, nazwę towaru, datę transakcji i adres konta bankowego, na które mamy zrobić zwrot.
Zwrot produktu odbywa się na koszt Klienta. Po stronie Klienta leży obowiązek odpowiedniego i starannego zabezpieczenia zwracanego produktu, aby dotarł do sklepu w niepogorszonym stanie.
Po otrzymaniu zwrotu i potwierdzenia dobrego stanu w jakim został zwrócony produkt, Sklep zwraca środki za zakup.
W przypadku otrzymania produktu, w stanie pogorszonym, Sklep może zadecydować o pomniejszeniu kwoty zwrotu o powstałe szkody.
Paczki zwrotne prosimy kierować na adres:
Hands Of Plants
ul. Wojska Polskiego 1a
05-126 Nieporęt