do kasy suma: 0,00 zł
Wersje językowe
FAQ

CZYLI NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

PŁATNOŚCI

Q: Wybrałam płatność online, ale podczas opłacania zamówienia pojawił się błąd i nie wiem czy zamówienie zostało opłacone
A: w przypadku płatności online, wpłata jest automatycznie zaznaczana w zamówieniu.
Jeśli Twoje zamówienie widnieje w systemie jako nieopłacone, to najprawdopodobniej płatność nie powiodła się. Jeśli masz wątpliwości skontaktuj się z nami, albo sprawdź wyciąg z konta, czy płatność została pobrana.

Q: Wybrałam płatność online, ale podczas realizacji płatności, pojawił się błąd i nie opłaciłam zamówienia. Co teraz zrobić?
A: W tej sytuacji prosimy o opłacenie zamówienia przelewem tradycyjnym na konto:
mBank 16 1140 2004 0000 3002 8253 6728, w treści przelewu wpisując swój numer zamówienia.

Q: Dokonałam płatności za zamówienie przelewem tradycyjnym, ale zamówienie nadal widnieje jako nieopłacone
A: Poprosimy o kontakt mailowy lub poprzez Messengera na FB. Podeślij nam proszę numer zamówienia do weryfikacji. Mogło się zdarzyć, że system nie mógł połączyć przelewu z danymi zamówienia i nie zostało oznaczone jako zapłacone. Bez obaw, szybko sprawdzimy w czym jest problem.

Q: Postanowiłam zapłacić za zakupy przelewem tradycyjnym. Ile mam czasu na opłacenie zamówienia?
A: Nieopłacone zamówienia czekają 7 dni na zaksięgowanie płatności. Po tym czasie są automatycznie anulowane.


PARAGONY & FAKTURY
Q: Czy otrzymam paragon potwierdzający zakupy w sklepie?
A:
Oczywiście! Do każdego opłaconego zamówienia wystawiamy paragon fiskalny, który zostanie wysłany do Ciebie drogą elektroniczną na wskazany w zamówieniu adres mailowy


Q: Czy jest możliwość wystawienia FV na firmę?
A: Jak najbardziej. Podczas składania zamówienia zaznacz proszę, że zakupy odbywają się na firmę i wprowadź odpowiednie dane. Nie zapomnij o NIP'ie bo bez tych danych FV nie zostanie wystawiona.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

Q: Ile czasu zajmuje realizacja zamówień?
A: Średni czas realizacji zamówienia (od momentu wpłynięcia opłaconego zamówienia do nadania paczki) to 1-5 dni roboczych. Szybkość realizacji zależy od dostępności produktu na miejscu, ilości aktualnie realizowanych zamówień oraz dnia wpłynięcia zamówienia do sklepu. Czasami czas realizacji może się wydłużyć w związku z np. świętami, dniami wolnymi lub przymrozkami.

Q: Co zrobić jeśli zależy mi na pilniejszej realizacji zamówienia ?
A: To proste! Napisz do nas na Messengerze na FB lub na maila i daj nam znać. Jeśli tylko będzie taka możliwość, przygotujemy Twoje zamówienie priorytetowo

Q: Złożyłam już zamówienie, ale chciałabym zmienić adres dostawy paczki, jak mogę to zrobić?
A: Wszelkie zmiany w zamówieniu są możliwe dopóki nie trafi ono do kompletowania (o tym fakcie poinformujemy Cię mailowo). Jeśli zamówienie jest w trakcie kompletowania, oznacza to że wszystkie dokumenty są już wydrukowane i przekazane do działu kompletowania i pakowania i możemy nie być w stanie wprowadzić zmian.

Q: Złożyłam już zamówienie, ale chciałabym je anulować, mogę to zrobić?
A:
Oczywiście. W celu anulacji zamówienia poprosimy o maila na adres hop@handsofplants.pl. Jeśli zamówienie zostało już opłacone to prośba o podanie w wiadomości danych konta do dokonania zwrotu wpłaconych środków.

Q: Złożyłam już zamówienie, ale chciałabym dokupić jeszcze inne produkty. Czy mogę to zrobić?
A: Jeśli zamówienie nie ma statusu w kompletowaniu, jak najbardziej można dołożyć do niego dodatkowe rośliny lub akcesoria.

Q: Mam już złożone zamówienie, ale chciałabym jeszcze coś dokupić i nie płacić ponownie za wysyłkę. Czy jest to możliwe?
A: Jeśli pierwsze zamówienie nie jest jeszcze w kompletowaniu to jak najbardziej możemy połączyć je z innym. W celu dodania nowych zakupów, złóż nowe zamówienie w sklepie, a w formie dostawy wybierz „zamówienie łączone. W komentarzu do zamówienia napisz z czym mamy je połączyć (numer). Dzięki temu, nie zapłacisz drugi raz za wysyłkę a my połączymy obydwa zamówienia.

Q: Mam złożone zamówienie w sklepie, ale jeszcze nie otrzymałam powiadomienia o kompletowaniu. Czy moje zamówienie zostanie wysłane?
A: Oczywiście, tylko poprosimy o jeszcze chwilę cierpliwości. Jeśli jeszcze nie otrzymałaś informacji o kompletowaniu zamówieniu oznacza to, że czeka w kolejce na swoją kolej, bo mamy bardzo dużo zamówień z wcześniejszą datą wpłynięcia.
Jeśli zdarzy się, że Twoje zamówienie nie będzie mogło zostać zrealizowane, skontaktujemy się mailowo lub telefonicznie.


WYSYŁKA PACZEK

Q: Ile kosztuje dostawa kurierem?
A:
Szczegółowy cennik wysyłek można znaleźć w zakładce: https://handsofplants.pl/strona/cennik-wysylek

Q: W jakie dni nadajecie paczki?
A: Zamówienia nadajemy od poniedziałku do czwartku, aby paczki z roślinami nie spędziły samotnego weekendu na sortowni.

Q: Ile trwa dostawa zamówienia?
A: W zdecydowanej większości przypadków zamówienia docierają do odbiorcy już następnego dnia po nadaniu.

ODBIORY OSOBISTE

Q: Złożyłem zamówienie z odbiorem osobistym. Czy muszę czekać na powiadomienie mailowe z informacją o kompletowaniu zamówienia?
A: Gdy wszystkie produkty z zamówienia są gotowe do wydania, otrzymasz od nas powiadomienie na maila. Jeśli jednak zależy Ci na pilnym odebraniu zamówienia skontaktuj się z nami telefonicznie lub na Messengerze, jest duża szansa że będziemy mogli przygotować zamówienie „od ręki”

Q: Czy po odbiór zamówienia ze sklepu mogę przyjść w dowolnym momencie?
A: W celu odbioru zamówienia, konieczne jest wcześniejsze umówienie wizyty przez booksy (https://booksy.com/pl-pl/88846_hands-of-plants_inni_3_warszawa) i podanie w komentarzu numeru/ numerów Twojego zamówienia.
Będziemy bardzo wdzięczni za umawianie wizyt z minimum 1 dniowym wyprzedzeniem.
Nie wszystkie produkty z zamówienia są zawsze dostępne na miejscu, więc potrzebujemy chwili na ich skompletowanie.


REKLAMACJE I ZWROTY

Q: Otrzymałam swoje zamówienie, ale nie jest kompletne. Co mam zrobić?
A: Daj nam znać mailowo o pomyłce. Poprosimy o przesłanie zgłoszenia na adres hop@handsofplants.pl. W mailu napisz proszę, jaki jest numer zamówienia, którego dotyczy sprawa oraz jakich produktów zabrakło. Odpiszemy na wiadomość najszybciej jak to możliwe wraz z propozycją rozwiązania.

Q: Otrzymałam zamówienie, ale mam uwagi do stanu produktów. Jak zgłosić reklamację?

A: Reklamacje prosimy kierować wyłącznie na adres mailowy hop@handsofplants.pl.
W zgłoszeniu reklamacyjnym poprosimy o zawarcie kompletu informacji dotyczących problemu: Twoje imię i nazwisko, numer zamówienia, nazwa reklamowanego produktu, powód reklamacji, dokumentację zdjęciową oraz wskazanie roszczenia. Najlepiej wypełnij gotowy Formularz Reklamacyjny.
Więcej informacji nt. zgłoszenia reklamacyjnego znajdziesz w zakładce reklamacje:

https://handsofplants.pl/strona/zwroty-i-reklamacje

Q: Po otrzymaniu zamówienia, przesadziłam rośliny. Teraz jednak ich stan się pogorszył i chciałabym złożyć reklamację. Czy zostanie ona uwzględniona?
A: Niestety nie. Nie uznajemy reklamacji roślin, które zostały przesadzone. Jeśli po otrzymaniu swojego zamówienia masz wątpliwości co do stanu roślin, od razu skontaktuj się z nami.


Q: Zakupiłam cięty węzeł do samodzielnego ukorzenienia. Niestety roślina po jakimś czasie zmarniała i nie ukorzeniła się. Czy mogę zgłosić reklamację?
A: Jeśli zakupiony węzeł/ szczyt do ukorzenienia wzbudza Twoje wątpliwości zaraz po otrzymaniu zamówienia to daj nam koniecznie znać. Jeśli zaś chodzi o sam proces ukorzeniania, to jego powodzenie zależy w głównej mierze od warunków, jakie zostaną zapewnione roślinie m.in. wysoka wilgotność powietrza, temperatura, sterylność warunków i odpowiednie oświetlenie, a na to wpływ masz wyłącznie Ty:)

Q: Wysłałam maila z reklamacją. Ile czasu będę czekać na odpowiedź?
A: Mamy 14 dni na rozpatrzenie reklamacji, ale staramy się odpowiadać na wiadomości możliwie jak najszybciej. Wiadomość zwrotną powinnaś otrzymać maksymalnie do 4 dni. Jeśli jednak minęło więcej dni a odpowiedzi nadal nie ma – daj nam znać telefonicznie albo na FB, sprawdzimy czy wiadomość na pewno dotarła na maila.

Q: Odebrałam dzisiaj swoją paczkę z zakupioną rośliną, ale jednak chciałabym ją zwrócić. Czy jest to możliwe?

A: Tak. Zgodnie z prawem, masz 14 dni na odesłanie produktu zakupionego przez Internet bez podania przyczyny. Tylko prosimy poinformuj nas o tym fakcie wcześniej za pośrednictwem maila. Po otrzymaniu paczki zwrotnej, my zwracamy środki za zakupy na wskazane konto.
Prosimy jednak, aby następnym razem dokonać rozważnych zakupów, ponieważ rośliny są bardzo delikatnym produktem i źle znoszą wysyłki. Każda taka podróż w 2 strony to dla nich ogromny stres i długi okres potrzebny do regeneracji.

 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl